Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Oudega, Nederland van Trienke Jong - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Oudega, Nederland van Trienke Jong - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Trienke de Jong

Blijf op de hoogte en volg Trienke

27 Augustus 2013 | Nederland, Oudega

Aan het aftellen komt bijna een einde, nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver! Na een dik jaar voorbereiden zijn Ilse en ik klaar voor ons 6,5 maand durend avontuur in Suriname. Aankomend donderdag stappen we om kwart over 11 in het vliegtuig voor ons 9 uur durende vliegreis richting Suriname. Hier gaan we stage lopen, maar vooral ook ontzettend veel leuke ervaringen op doen.
Een van de meest gestelde vragen aan mij deze laatste dagen is 'kunnen we je ook volgen'? Erg leuk dat velen zo benieuwd zijn naar mijn avonturen in Suri, daarom natuurlijk ook dit waarbenjij.nu. Het wordt lekker back to basic, want wij hebben geen internet in ons appartement. We zullen even goed opzoek naar een aantal wifi-spots, zodat we zo nu en dan een verslagje kunnen plaatsen.
De laatste 2 dagen zal ik vooral vullen met het inpakken van mijn koffer. Dat wordt nog een hele onderneming, want de lijst met spullen die allemaal mee moeten is lekker lang. Afgelopen dagen waren gevuld met vele afscheidsborrels, knuffels en zoenen. Dit zal de laatste 2 dagen nog wel zo doorgaan. Ik wil iedereen nog even bedanken voor alle lieve woorden, tips, adviezen en waarschuwingen. Van 'Niet met een Surinamer thuis komen he?!' tot 'Goed Smeren!' ik zal het allemaal onthouden!
Dit was het voor nu, ik zal verder met inpakken :P
Ik heb ontzettend veel zin in dit avontuur!

  • 28 Augustus 2013 - 23:11

    Hilde Jelsma:

    We gaan je volgen in dit grote avontuur trien! Zet em op! X ieuwe en hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trienke

Lees al mijn verhalen over mijn half jaar durende stage in Suriname!

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 7066

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 19 Maart 2014

Stage lopen in Suriname

Landen bezocht: